Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, obavještavamo vas da prigovor na kvalitetu naših proizvoda ili usluga možete podnijeti u pisanom obliku putem pošte, elektroničke pošte ili osobno u poslovnim prostorijama.
Što su kolačići?
Kolačići su male tekstualne datoteke koje web stranica pohranjuje na vaš uređaj (računalo, mobitel, tablet) kada je posjetite. Kolačići omogućuju stranici da zapamti vaše postavke (npr. jezik, sadržaj košarice) i prepozna vas pri ponovnom posjetu.
Što mora sadržavati prigovor?
Kako bismo mogli potvrditi primitak prigovora te vam na njega odgovoriti u zakonskom roku (najkasnije 15 dana od dana primitka), molimo vas da u prigovoru navedete sljedeće:
- Ime i prezime
- Adresu za dostavu odgovora
- Kratak opis problema
- Broj narudžbe
- Priložite dokaz (račun, fotografije, itd.)
Način odgovora
Na vaš prigovor odgovorit ćemo pisanim putem najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Odgovor će biti poslan na adresu koju ste naveli u prigovoru ili putem e-maila, ovisno o tome kako ste nam se obratili.
Zadnje ažuriranje: 21.4.2025.